Неділя, 20.05.2018, 22:37
Вітаю Вас Гість | RSS
Категорії розділу
Вхід на сайт
Пошук
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Мартівський дошкільний навчальний заклад

Новини

Головна » Статті » Мої статті

Звіт керівника

Звіт

завідувача Мартівського дошкільного навчального закладу (ясла-садка)

Мартівської сільської ради

за 2016/2017 н.р.

 

 

Мартівський ДНЗ (ясла-садок) Мартівської сільської ради Печенізького району Харківської області розташований у пристосованому приміщенні, рік заснування закладу 2006, проектна потужність – 42 місця.

Тип закладу – загального розвитку.

Юридична адреса:

с. Мартове

вул. Харківська, 2

Печенізький район

Харківська область. 62820

Станом на 1 вересня у закладі організована робота двох груп, де виховується 35 дітей. За останні три роки змін щодо функціонування закладу немає.

Режим роботи закладу: 7.00 – 17.30

Мова закладу – українська.

Пріоритетний напрямок – фізкультурно-оздоровчий.

Педагогічний склад дошкільного навчального закладу – завідувач, два вихователі, музичний керівник.

ПІБ

Рік народження

Освіта

Розряд категорія

Посада

Стаж роботи

Курсова перепідготовка

Рік атестації

Зайцева Леся Володимирівна

28.09. 1979

Харківський державний педагогічний університет,2000 р.

13

завідуюча

8 р.

2016 рік

 

Петренко Лариса Вікторівна

13.05.1968

Красноградське педучилище

8

вихователь

6 р.

2015р.

2016р

Макаренко О. С.

05.01.1995

Харківське педагогічне училище,1985р

8

вихователь

24 р.

 

 

Штанкевська Тетяна Володимирівна

29.09.1972

  • державний педагогічний університет, 1996 р.

12

муз. керівник

26р.

2016 р.

2015р

 

Фаховий рівень педагогічних кадрів забезпечується безперервною системою підвищення кваліфікації педагогічних кадрів на рівні дошкільного закладу, шляхом відвідувань педагогами методичних об'єднань, курсів підвищення кваліфікації кадрів.

З метою реалізації основних завдань, щодо формування особистості дошкільника, педагогічний колектив продовжує працювати і впроваджувати завдання поставлені «Школа сприяння здоров’я”, а саме:

- дотримування режиму дня;

- руховий та тепловий режим;

- профілактичні заходи для збереження здоров’я;

- режим активної діяльності та відпочинку;

- духовний розвиток і гармонійні стосунки з довкіллям та самим собою.

Педагогічна діяльність вихователів у 2016/2017 навчальному році була націлена на вивчення та врахування в роботі індивідуальних і вікових особливостей дошкільників, на забезпечення кожному вихованцю умов для розкриття і задоволення актуальних потреб особистості. Педагогічний колектив закладу працював за освітньою програмою для дітей від 2 до 7 років «Дитина». Вихователі використовували варіативну програму з основ безпеки життєдіяльності «Про себе треба знати, про себе треба дбати» та художньо-естетичного розвитку «Радість творчості».

Аналіз виконання навчальних програм свідчить про те, що програма за рік виконана, проведені підсумкові тестування та аналіз спостережень вихователів за розвитком дітей. Діагностичне обстеження дітей на предмет визначення готовності до школи дало позитивні результати. 6 дітей — випускників готові до навчання в школі, загалом мають достатній і високий рівень знань. Ці діти володіють загальнонавчальними вміннями та навичками, вміють узагальнювати, аналізувати, порівнювати, дотримуються етичних норм спілкування з однолітками та дорослими, володіють умінням вести діалог, спільно діяти.

Значних результатів досягли з художньо-естетичного розвитку. Діти брали участь у виставці дитячих робіт спільно з батьками «Осінній ярмарок»; пошуково-дослідницька діяльність реалізовувалась у таких формах роботи, як творчі ігри, досліди, тривалі спостереження, екскурсії. Ігрова діяльність була провідною діяльністю у всіх видах та формах роботи з дітьми. У грі відтворювали знання та моральні уявлення, задовольняли інтерес до навколишнього світу. Але насамперед педагоги намагалися надавати дітям засобів саморозвитку й ознайомлення їх з правилами користування ними. Виховуючи дітей трудовою діяльністю вихователі розвивали у дітей почуття позитивного ставлення до праці шляхом розкриття її значення для окремої людини, родини, суспільства.

У дошкільному закладі створюються умови для того, щоб розвивально – пізнавальна діяльність поширювалась на весь час перебування дитини в дошкільному навчальному закладі. Для інтегрованих та комплексних занять вихователі використовують загальногрупову організацію дітей. Залежно від обраного напрямку роботи, діяльності дітей та розділу програми проводять такі види занять: комплексні та інтегровані, міні-заняття за ініціативою дітей: розповідання казок, розігрування сюжетів фольклорних творів. Різні види занять організовують як творчу співпрацю педагога з дітьми. У мовленнєвому розвитку перевагу надають заняттям, які дають змогу враховувати міру зацікавленості, інтересу дітей, дозування інформації чи завдань. Вихователі створюють умови для того, щоб зміст занять охоплював усі освітні лінії, використовують самостійну діяльність як процес самоорганізації дитини: самостійна гра, дитячі роздуми, спостереження, усамітнення. У другу половину дня: діяльність дітей у гуртках відповідно до здібностей та інтересів.

Значна увага приділялася підвищенню соціального статусу громадянського виховання через оновлення його змісту та структури. У групових кімнатах створені куточки національного спрямування. Це дало змогу продовжити роботу по залученню дітей з раннього віку до витоків національної культури, формування юних громадян — патріотів.

Систематично проводяться батьківські збори, періодично оновлюються матеріали у батьківських куточках, папках-пересувках. Вся ця робота дає можливість ознайомлювати батьків з роботою дошкільної установи, залучити батьків до освітнього процесу та вирішувати питання навчання та виховання дошкільників.

Музичне виховання здійснюється музичним керівником Штанкевською Тетяною Володимирівною. Разом з вихователями підготували і провели свята: «Осені», «Свято Миколая», «Новорічні ранки», «Жіночий день», «Спортивні свята», «Великодні свята», «День Перемоги», «Прощання з Дитячим Садочком».

Установа співпрацювала зі школою, проводились екскурсії в клас, їдальню, стадіон, бібліотеку; здійснюються взаємовідвідини уроків та занять, свят, проводяться педради з участю вчителів.

Щомісяця складається календарний план роботи з дітьми на квартал, місяць, тиждень та наступний день, який включав розподіл занять, розваг, праці, передбачалась робота з охорони безпеки життєдіяльності дітей та формування у них здоров`язберігаючої компетентності. У перспективному плані передбачалося 2 комплекси ранкової гімнастики, робота з батьками, індивідуальна робота з дітьми.

При плануванні вихователі приділяли увагу громадянському вихованню, систематично планувалась робота з розвитку рідної мови, математики, оздоровчої роботи, як засобу зміцнення здоров`я.

З метою профілактики захворювань у навчальному закладі проводили:

-- опитування батьків про стан здоров`я дітей;

-- вправи для дихання;

-- заняття з фізкультури;

-- фізкультурні комплекси;

-- ранкову гімнастику;

-- спортивні розваги і свята;

-- піші переходи;

- ігри та розваги на свіжому повітрі.

Протягом навчального року вихователі працювали над темами:

«Ейдетика, як засіб навчання і виховання дітей»

«Зображувальна діяльність вдома і в дитсадку»

Методична робота проводилася за такими формами роботи:

консультації;

педагогічні ради;

семінари на рівні району;

перегляди режимних моментів (заняття, прогулянки, піші переходи, свята);

впровадження педагогічних ідей.

Але були недоліки щодо організації та проведенні методичної роботи на заняттях з фізичного виховання, а саме: відсутність фізичних знарядь.

Освітній процес забезпечений дидактичним матеріалом, сучасними технічними засобами ( DVD – для перегляду мультиплікаційних та навчальних фільмів, діапроектор – для проведення свят та занять, телевізори, музичний центр, ноутбук).

Вся освітня робота, ділова документація, плани навчально-виховної роботи, робота з батьками велася на державній мові. Педагогічні працівники пройшли курсову підготовку згідно графіка. План навчально-виховної роботи 2016/2017 року дотримано.

Продовжує працювати сайт ДНЗ, постійно оновлюється інформація. За допомогою мережі Інтернет педагогічні працівники мають змогу краще підготуватись до занять та підвищити рівень педагогічної майстерності, технічні вміння.

Медичне обслуговування у дошкільному закладі здійснювалося медичною сестрою Дугіновою Інною Іллівною. В дошкільній установі обладнано медичний кабінет всім необхідним. Медичні огляди дітей здійснюються лікарями ЦРЛ. Завідувач та медична сестра постійно контролювали дотримання у групах режиму дня, режиму провітрювання, рухового режиму, санітарний стан.

Відвідування дітьми закладу є показником не тільки стану здоров’я дітей, але і рівня психологічного комфорту у групах. Однак, на жаль, відношення деяких батьків до необхідності систематичного відвідування дитиною групи залишає бажати кращого. Причинами тривалих пропусків також є: неплатіжоспроможність батьків, перебування матерів у відпустці по догляду за дитиною, яка вже відвідує ДНЗ, навчання батьків, безробіття.

За минулі три роки в закладі дитячого травматизму не було. По застереженню дитячого травматизму та по охороні праці проводилася певна робота:

- батьківські збори;

- виробничі наради;

- бесіди;

- проведення інструктажів.

В дошкільному закладі особлива увага приділяється організації харчування дітей, забезпеченню максимальної різноманітності раціону харчування, включаючи соки, овочі, фрукти. Раціональне складання меню передбачало широке включення до нього страв з найбільш високим та стабільним вмістом вітамінів. Діти отримували всі вітаміни та речовини рослинного і тваринного походження. Недовиконання норм харчування пов’язане з відсутністю сертифікатів якості на такі продукти, як сало. Середня вартість харчування в 2016/2017 році становила 23 гривні молодша група, 30 гривень – старша, з них 40% -- батьки, та 60% -- з місцевого бюджету. Для всіх дітей закладу організоване повноцінне 3-х разове харчування.

Впродовж 2016/2017 навчального року поліпшення матеріально-технічної бази відбувалось переважно за рахунок коштів місцевого бюджету, допомоги батьків, спонсорів.

В результаті заходів щодо зміцнення матеріально-технічної бази за батьківські кошти в поточному році планується косметичний ремонт усіх групових кімнат, коридорів, харчоблоку та ігрового майданчика на суму 4000 тис. грн.

За рахунок місцевого бюджету придбано комп’ютер, пральну машину, меблі на суму 30 тис. грн.

За підсумками роботи колективу упродовж навчального року можна зазначити, що поставлені завдання в цілому виконано.

 

Категорія: Мої статті | Додав: mart-79 (22.06.2017)
Переглядів: 51 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar