Неділя, 20.05.2018, 22:33
Вітаю Вас Гість | RSS
Категорії розділу
Вхід на сайт
Пошук
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Мартівський дошкільний навчальний заклад

Новини

Головна » Статті » Мої статті

Звіт завідувача ДНЗ

                                                           Звіт

завідувача Мартівського дошкільного навчального закладу (ясла-садка)

 Мартівської сільської ради Печенізького району Харківської  області

Зайцевої Лесі Володимирівни

перед колективом та громадськістю

за 2015-2016 н. р.

      Мартівський ДНЗ (ясла-садок) Мартівської сільської ради Печенізького району Харківської області розташований у пристосованому приміщенні, рік заснування закладу 2006, проектна потужність – 42 місця.

Тип закладу – загального розвитку.

Юридична адреса:

с. Мартове

вул. Харківська, 2

Печенізький район

Харківська область. 62820

         Станом на 1 вересня у закладі організована робота двох груп, де виховується 41 дитина. За останні три роки змін щодо функціонування закладу немає.

Режим роботи закладу: 7.00 – 17.30

Мова закладу – українська.

Пріоритетний напрямок – фізкультурно-оздоровчий.

Завдання звітування:

1.     Забезпечити прозорість, відкритість та демократичність управління навчальним закладом.

2.     Стимулювати вплив громадськості на прийняття та виконання керівником відповідних рішень у сфері управління навчальним закладом.

 

Педагогічний склад дошкільного навчального закладу – завідуюча, два вихователі, музичний керівник.

   ПІБ

Рік народження

Освіта

Розряд категорія

Посада

Стаж роботи

Курсова перепідготовка

Рік атестації

Зайцева Леся Володимирівна

28.09. 1979

Харківський державний педагогічний університет,2000 р.

  13

завідуюча

7 р.

2014 рік

 

Петренко Лариса Вікторівна

13.05.1968

Красноградське педучилище

    8

вихователь

 5 р.

2015р.

 

Письменна Ганна Олександрівна

05.01.1995

Харківська гуманітарно-педагогічна академія (навчається)

 8

вихователь

1 р.

 

 

Штанкевська Тетяна Володимирівна

29.09.1972

Харківський державний педагогічний університет,   1996 р.    

  12

муз. керівник

   25

2014 р.

2015р

          

  Фаховий рівень педагогічних кадрів забезпечується безперервною системою підвищення кваліфікації педагогічних кадрів на рівні дошкільного закладу, шляхом відвідувань педагогами методичних об'єднань, курсів підвищення кваліфікації кадрів.

       На протязі навчального року організовувалась допомога молодому спеціалісту Письменній Г. О. з питань освітньо-виховної роботи з дітьми, в зв’язку з чим удосконалились теоретичні знання та практичні вміння педагогів.

         З метою реалізації основних завдань, щодо формування особистості дошкільника, педагогічний колектив продовжує працювати і впроваджувати завдання поставлені «Школа сприяння здоров’я”, а саме:

        - дотримування режиму дня;

         - руховий та тепловий режим;

       - профілактичні заходи для збереження здоров’я;

      - режим активної діяльності та відпочинку;

      - духовний розвиток і гармонійні стосунки з довкіллям та самим собою.

       Педагогічна діяльність вихователів у 2015/2016 навчальному році була націлена на вивчення та врахування в роботі індивідуальних і вікових особливостей дошкільників, на забезпечення кожному вихованцю умов для розкриття і задоволення актуальних потреб особистості. Педагогічний колектив закладу працював за програмою «Дитина». Вихователі використовували варіативну програму з основ безпеки життєдіяльності «Про себе треба знати, про себе треба дбати» та художньо-естетичного розвитку «Радість творчості».

       Аналіз виконання навчальних програм свідчить про те, що програма за рік виконана, проведені підсумкові тестування та аналіз спостережень вихователів за розвитком дітей. Діагностичне обстеження дітей на предмет визначення готовності до школи дало позитивні результати.  12 дітей — випускників  готові до навчання в школі, загалом мають достатній і високий рівень знань. Ці діти володіють загальнонавчальними вміннями та навичками, вміють узагальнювати, аналізувати, порівнювати, дотримуються етичних норм спілкування з однолітками та дорослими, володіють умінням вести діалог, спільно діяти.   

   Види занять

  Низький

  Середній

  Достатній

  Високий

Фізичний розвиток

 

        2

       7

        3

Художньо-естетичний:

 

 

       

       

-музична діяльність

 

 

        4             

        8

-зображувальна діяльність

 

         2

         5

        5

-художня література

 

         2

         6

        4

Мовленнєвий розвиток

 

         3

         6

        3

Логіко-математичний розвиток

 

         3

         5

         4

Ознайомлення з навколишнім

 

         1

         6

         5

Ознайомлення з природою

 

 

         8

          4

 

             Значних результатів досягли з художньо-естетичного розвитку. Діти брали участь у виставці дитячих робіт спільно з батьками «Осінній ярмарок»; пошуково-дослідницька діяльність реалізовувалась у таких формах роботи, як творчі ігри, досліди, тривалі спостереження, екскурсії, зокрема робота над міні-проектом «Мій рідний край». Ігрова діяльність була провідною діяльністю у всіх видах та формах роботи з дітьми. У грі відтворювали знання та моральні уявлення, задовольняли інтерес до навколишнього світу. Але насамперед педагоги намагалися надавати дітям засобів саморозвитку й ознайомлення їх з правилами користування ними. Виховуючи дітей трудовою діяльністю вихователі розвивали у дітей почуття позитивного ставлення до праці шляхом розкриття її значення для окремої людини, родини, суспільства.

      У дошкільному закладі створюються умови для того, щоб розвивально – пізнавальна діяльність поширювалась на весь час перебування дитини в дошкільному навчальному закладі. Для інтегрованих та комплексних занять вихователі використовують загальногрупову організацію дітей. Залежно від обраного напрямку роботи, діяльності дітей та розділу програми проводять такі види занять: комплексні та інтегровані, міні-заняття за ініціативою дітей: розповідання казок, розігрування сюжетів фольклорних творів. Різні види занять організовують як творчу співпрацю педагога з дітьми. У мовленнєвому розвитку перевагу надають заняттям, які дають змогу враховувати міру зацікавленості, інтересу дітей, дозування інформації чи завдань. Вихователі створюють умови для того, щоб зміст занять охоплював усі освітні лінії, використовують самостійну діяльність як процес самоорганізації дитини: самостійна гра, дитячі роздуми, спостереження, усамітнення. У другу половину дня: діяльність дітей у гуртках відповідно до здібностей та інтересів.

        Значна увага приділялася підвищенню соціального статусу громадянського виховання через оновлення його змісту та структури. У групових кімнатах створені куточки національного спрямування. Це дало змогу продовжити роботу по залученню дітей з раннього віку до витоків національної культури, формування юних громадян — патріотів.

     Систематично проводяться батьківські збори, періодично оновлюються матеріали у батьківських куточках, папках-пересувках.  Вся ця робота дає можливість ознайомлювати батьків з роботою дошкільної установи, залучити батьків до освітнього процесу та вирішувати питання навчання та виховання дошкільників.

     Музичне виховання здійснюється музичним керівником Штанкевською Тетяною Володимирівною. Разом з вихователями підготували і провели свята: «Осені», «Свято Миколая», «Новорічні ранки», «Жіночий день», «Спортивні свята», «Великодні свята», «День Перемоги», «Прощання з Дитячим Садочком». 

       Установа співпрацювала зі школою, проводились екскурсії в клас, їдальню, стадіон, бібліотеку; здійснюються взаємовідвідини уроків та занять, свят, проводяться педради з участю вчителів.

     Для забезпечення всебічного розвитку дітей в кожній віковій групі створене розвивальне середовище з елементами методики М. Монтессорі.

          Планування здійснюється згідно програми «Дитина». Щомісяця складається календарний план роботи з дітьми на  квартал, місяць, тиждень та наступний день, який включав розподіл занять, розваг, праці, передбачалась робота з охорони безпеки життєдіяльності дітей та формування у них здоров`язберігаючої   компетентності.  У перспективному плані передбачалося 2 комплекси ранкової гімнастики, робота з батьками, індивідуальна робота з дітьми.

      При плануванні вихователі приділяли увагу громадянському вихованню, систематично планувалась робота з розвитку рідної мови, математики, оздоровчої роботи, як засобу зміцнення здоров`я.

   З метою профілактики захворювань у навчальному закладі проводили:

-- опитування батьків про стан здоров`я дітей;

-- вправи для дихання;

-- заняття з фізкультури;

-- фізкультурні комплекси;

-- ранкову гімнастику;

-- спортивні розваги і свята;

-- піші переходи;

- ігри та розваги на свіжому повітрі.

Протягом навчального року вихователі працювали над темами:

«Ейдетика, як засіб навчання і виховання дітей»

«Етичне виховання в дошкільному закладі»

«Зображувальна діяльність вдома і в дитсадку»

Методична робота проводилася за такими формами роботи:

консультації;

педагогічні ради;

семінари на рівні району;

перегляди режимних моментів (заняття, прогулянки, піші переходи, свята);

впровадження педагогічних ідей.

     Але були недоліки щодо організації та проведенні методичної роботи на заняттях з фізичного виховання, а саме: відсутність фізичних знарядь.

      Освітній  процес забезпечений дидактичним матеріалом, сучасними технічними засобами ( DVD – для перегляду мультиплікаційних та навчальних фільмів, телевізори, магнітофони, музичний центр, фотоапарат, ноутбук).

     Вся освітня робота, ділова документація, плани навчально-виховної роботи, робота з батьками велася на державній мові. Педагогічні працівники пройшли курсову підготовку згідно графіка.  План навчально-виховної роботи  2015/2016 року дотримано.

Продовжує працювати сайт ДНЗ, постійно оновлюється інформація. За допомогою мережі Інтернет педагогічні працівники мають змогу краще підготуватись до занять та підвищити рівень педагогічної майстерності, технічні вміння.

     Медичне обслуговування у дошкільному закладі здійснювалося медичною сестрою Дугіновою Інною Іллівною. В дошкільній установі обладнано медичний кабінет всім необхідним. Медичні огляди дітей здійснюються лікарями ЦРЛ. Завідувач та медична сестра  постійно контролювали дотримання у групах режиму дня, режиму провітрювання, рухового режиму, санітарний  стан.

  Відвідування дітьми закладу є показником не тільки стану здоров’я дітей, але і рівня психологічного комфорту у групах. Однак, на жаль, відношення деяких батьків до необхідності систематичного відвідування дитиною групи залишає бажати кращого. Причинами тривалих пропусків також  є: неплатіжоспроможність батьків, перебування матерів у відпустці по догляду за дитиною, яка вже відвідує ДНЗ, навчання батьків, безробіття.

 

     За минулі три роки в закладі дитячого травматизму не було. По застереженню  дитячого травматизму та по охороні праці проводилася певна робота:

- батьківські збори;

- виробничі наради;

- бесіди;

- проведення інструктажів.

         В дошкільному закладі особлива увага приділяється організації харчування дітей, забезпеченню максимальної різноманітності раціону харчування, включаючи соки, овочі, фрукти. Раціональне складання меню передбачало широке включення до нього страв з найбільш високим та стабільним вмістом вітамінів. Діти отримували всі вітаміни та речовини рослинного і тваринного походження. Недовиконання норм харчування пов’язане з відсутністю сертифікатів якості на такі продукти, як сало. Середня вартість харчування в 2015/2016 році становила 23 гривні молодша група, 30 гривень – старша, з них 40% -- батьки, та 60% -- з місцевого бюджету. Для всіх дітей закладу організоване повноцінне 3-х разове харчування.

     Харчовий блок обладнаний всім необхідним технологічним обладнанням: електроплита, електром`ясорубка, електроводонагрівач, необхідна кількість мийок, столів. Є холодильник для зберігання продуктів  Колектив установи тісно співпрацював з батьками у створенні санітарно-гігієнічних умов для навчання та виховання дітей:

зроблено поточний ремонт приміщення та майданчиків до нового навчального року;

завезено свіжий пісок. 

     Укомплектованість груп проведена згідно з віком дітей, індивідуальними потребами та з урахуванням запитів батьків.

 

         Дошкільний навчальний заклад здійснює свою діяльність відповідно до нормативних документів та законодавчих актів України.

         Згідно ст. 23 Закону України «Про освіту» дошкільний заклад забезпечує право дитини на охорону здоров'я, здоровий спосіб життя через створення умов для безпечного нешкідливого утримання дітей. Дана робота ведеться в таких напрямках:

· Створення безпечних умов для перебування дітей.

· Організація догляду за дітьми.

· Робота з колективом по ОП, ПБ, БЖД.

· Навчально-виховна робота з дітьми з питань БЖД.

· Робота з батьками.

Кожен працівник ДНЗ проявляє турботу по створенню безпечних умов для перебування дітей як у приміщенні, так і на прогулянкових майданчиках. Вчасно відбувається усунення несправності устаткування, ремонт меблів та іншого обладнання.

       У відповідності до нормативно-правових документів ведеться документація, навчальний заклад забезпечений нормативно-правовими документами. Своєчасно видавались накази про організацію роботи, щодо запобігання дитячого травматизму в дошкільному закладі в осінній, зимовий, весняний та літній періоди, про підсумки роботи закладу щодо запобігання дитячого травматизму. Щоквартально проводився аналіз статистичних даних щодо травмування дітей під час навчально-виховного процесу, звіти своєчасно надавались до районного управління освіти.

       Згідно з графіками проводились інструктажі з працівниками з безпеки життєдіяльності дітей, охорони праці, пожежної безпеки. Упродовж року розроблено пам’ятки для батьків щодо правил поведінки під час Новорічних та Різдвяних свят та відпусток батьків в літній період, вимог безпеки при проведенні Новорічних свят.

       Питання безпеки життєдіяльності дітей та запобігання усіх видів дитячого травматизму розглядалися на нарадах при завідувачі, виробничих нарадах. Були освітлені питання важливості виконання заходів техніки безпеки на робочих місцях для забезпечення життєдіяльності малюків під час навчально-виховного процесу, аналізувалася робота колективу з даних питань, санітарні правила улаштування та утримання дошкільного закладу, пожежно-технічних умов влаштування ДНЗ.

З метою запобігання дитячого травматизму та безпеки життєдіяльності проводилися наступні види контролю:

· адміністративно-громадський контроль за станом з охорони праці, дотриманням правил пожежної безпеки (щомісячно), за проведенням та реєстрацією інструктажів з безпеки життєдіяльності, пожежної безпеки (щоквартально), за проходженням медогляду працівниками (2 рази на рік);

· попереджувальний контроль за створенням умов щодо безпеки життєдіяльності дітей та запобіганням дитячого травматизму у групах , обсягу знань дітей з безпеки .

 

     Впродовж 2015/2016 навчального року поліпшення  матеріально-технічної бази відбувалось  переважно за рахунок коштів місцевого бюджету, допомоги батьків, спонсорів.

В результаті заходів щодо зміцнення матеріально-технічної бази за батьківські кошти в поточному році були проведені косметичні ремонти усіх групових кімнат, коридорів, харчоблоку та ігрового  майданчика на суму 4000 тис. грн.

    За кошти батьків був придбаний мультимедійний екран на суму 1,700 грн.

    За рахунок місцевого бюджету придбано принтер- 4,200 грн.

    За рахунок благодійних коштів придбано стенди в кожну групу – 1,500 грн.

                                           

           За підсумками роботи колективу упродовж навчального року  можна зазначити, що поставлені завдання в цілому виконано.

      

 

Категорія: Мої статті | Додав: mart-79 (15.08.2016)
Переглядів: 962 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar